HTML

Autó-System Kft.

Az Autó-System Kft. mintegy 5000 m2 alapterülettel rendelkező, összesen 350 m2 felépítménnyel ellátott vállalkozás. Itt történik a targonca akkumulátorok gyártása, javítása, forgalmazása. Autó-System Kft. - összeszokott, megbízható és kellő gyakorlattal rendelkező munkatársakat alkalmaz. A megrendelők igénye szükségesek számunkra.

Friss topikok

CIKK 2014. aug. 7.

2014.08.11. 14:11 Pagács Attila

Közzétettünk egy érdekes sokat mondó cikket a targonca akkumulátorokkal kapcsolatosan.

Pontosabban mire kell oda figyelnünk az akkumulátorral kapcsolatosan, illetve nem utolsó sorban az akkumulátor töltése közben. 

Ezt a cikket ajánlom minden kedves látogatónk számára, reméljük ezzel okosabbak lesznek.

(Ez csak vicc volt).

Véleményüket itt a blog oldalunkon tegyék közzé, ezzel mi is egy kicsit okosabbak leszünk.

A cikk elérhetőségének címe a következő: http://autosystemkft.hu

Várjuk a véleményüket!!!! Várjuk....

Szólj hozzá!

Címkék: blog cikk akkumulátor autosystem akkusystem érdeklődök

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-system-kft.blog.hu/api/trackback/id/tr486595233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása